تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 10:20
کد خبر : 3736

سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه

لزوم همراهی و همکاری مردم با ناجا در پیشبرد اهداف

لزوم همراهی و همکاری مردم با ناجا در پیشبرد اهداف

🙍‍♂️فرمانده انتظامی سرخه گفت: همراهی و همکاری مردم با مجموعه نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت است. 🎤به گزارش امامی خبرنگار سرخه نیوز ، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سرخه به مناسبت بزرگداشت

🙍‍♂️فرمانده انتظامی سرخه گفت: همراهی و همکاری مردم با مجموعه نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت است.

🎤به گزارش امامی خبرنگار سرخه نیوز ، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سرخه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید محمود صارمی که روز شهادتش به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، از زحمات و تلاش‌های تلاش گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تقدیر و تشکر کرد.

📌وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اصحاب رسانه درج اخبار، وقایع و رویدادها پس از اطلاع از صحت و سقم آن است.

📌فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در ادامه به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و مأموریت‌ها و فعالیت‌های انجام شده این مجموعه در راستای حفظ امنیت و آرامش و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی پرداخت و گفت: یکی از رویکردهای مهم در بحث پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی توجه خانواده‌ها به امر تربیت فرزندان و مراقبت از کانون خانواده و حریم آن است.

حسینی تأکید کرد: با توجه به فضای افسارگسیخته مجازی لازم است والدین علاوه بر ایجاد فضایی گرم و صمیمی در محیط خانه نسبت به آگاهی بخشی و تبیین خطرات و آسیب‌های مختلف توجه لازم داشته باشند؛ چه‌بسا اگر این‌گونه باشد فرزند احساس آرامش و اعتماد بیشتری خواهد داشت و مسائل و مشکلات خود را به‌جای اینکه با فردی بیرون از محیط خانه در میان بگذارد با پدر و مادر خود در میان می‌گذارد و همین امر از بروز و ظهور بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری می‌کند.

وی یکی از اقدامات نیروی انتظامی سرخه را دستگیری بیش از ۵۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز عنوان کرد و گفت: همشهریان باید توجه داشته باشند اگر خودشان در سرخه سکونت ندارند از اجاره منازلشان به افراد ناشناس یا اتباع غیرمجاز جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه تأکید کرد: همراهی و همکاری مردم با مجموعه نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت است.
حسینی از دیگر اقدامات مجموعه نیروی انتظامی سرخه را پیگیری خواسته‌های مردمی و اهالی روستای لاسجرد در بحث تلخاب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه از زمان استقرار دادگستری در شهرستان سرخه ضمن تقدیر و تشکر از رئیس محترم دادگستری با توجه به جدیت و پشتکار ایشان شاهد اتفاقات خوبی هستیم و پیگیری موضوعات مختلف تسهیل شده است که از جمله آن موضوع تلخاب لاسجرد بوده است که با بازدید میدانی از تلخاب با حضور مقام قضایی در سرخه این تلخاب خلع ید و آب مجدد به چرخه طبیعت بازگشت.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در شهرستان سرخه گفت: این شهرستان ۶۰ کیلومتر جاده اصلی دارد، بنابراین لازم است نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام جدی صورت گیرد چراکه در این محدوده جغرافیایی تردد بسیار بالاست.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دیگر اقدامات این مجموعه را اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور، دستگیری باندهای سرقت، دستگیری باند سارقین زورگیر و به عنف جاده‌ای از اتباع بیگانه، دستگیری باند سارقین کارت سوخت با ۳۰ فقره اعتراف با دستگیری ۲ نفر و توقیف یک دستگاه خودرو، توقیف ۳۷ دستگاه سواری سرقتی و دستگیری باند سارقین کارخانه‌ها، شرکت‌ها، اماکن خصوصی و سیم و کابل با ۴۰ فقره اعتراف-توفیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری هفت نفر سارق و ۲ نفر مال‌خر) عنوان کرد.

حسینی گفت: اجرای طرح امنیت محله محور، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و محله محور در روستاهای افتر، مؤمن آباد و لاسجرد و اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و ممنوعه که میزان آن از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون بالغ بر پنج میلیارد تومان بوده است را از دیگر اقدامات و مأموریت‌های انجام شده نیروی انتظامی سرخه بوده است.

وی خطاب به عموم مردم شهرستان سرخه اظهار کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان سرخه را مطلع کرده تا در اسرع وقت به موضوع و تخلف گزارش شده رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت: علاوه بر شماره تلفن ۱۱۰ شماره (۰۹۳۳۸۲۲۴۳۸۰) در اختیار عموم مردم است و مردم می‌توانند مسائل خود را با ما در میان بگذارند و باید گفت امکان ارسال فیلم و عکس به این شماره تماس در پیام‌رسان ایتا برای عموم مردم فراهم است و ما پس از انجام بررسی‌های لازم به موضوعات و موارد ارسالی از سوی مردم به سرعت رسیدگی می‌کنیم.

✍بر اساس این گزارش؛ در پایان این نشست و گفت‌وگوی صمیمی از خبرنگاران حاضر در جلسه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.