تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 17:05
کد خبر : 3739

امام جمعه سرخه:

بانوان ما باحجاب اسلامی در رقابت‌های المپیک افتخار آفریدند .

بانوان ما باحجاب اسلامی در رقابت‌های المپیک افتخار آفریدند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره انتخاب رهبر جدید مقاومت اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت انتخابات شایسته جانشین شهید اسماعیل هنیه یحیی‌سوائر رهبر جدید جبهه مقاومت و حماس انتخاب مسرت‌بخشی بود. جبهه مقاومت در اوج نشاط در پیش‌وری است و حمایت‌های مردمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره انتخاب رهبر جدید مقاومت اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت انتخابات شایسته جانشین شهید اسماعیل هنیه یحیی‌سوائر رهبر جدید جبهه مقاومت و حماس انتخاب مسرت‌بخشی بود. جبهه مقاومت در اوج نشاط در پیش‌وری است و حمایت‌های مردمی در استمرار حرکت جهاد و مقاومت بسیار مؤثر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف با شاره به پیروزی ورزشکاران ما در المپیک فرانسه و حائض مدال و رکوردشکنی‌های متفاوتی شده‌اند افزود: این موفقیت‌ها باعث افتخار ملی و برافراشته شدن پرچم ما در رقابت‌های المپیک شد.

وی تصریح کرد: بانوان ورزشکار ما باحجاب اسلامی و باوقار شرکت کردند و تاریخ‌ساز شدند و کسانی که به وطن خود پشت کردند و منافع خود را به منافع کشور خویش ترجیح دادند زیر پرچم کشور بیگانه رفتند سزای این وطن‌فروشی و پشت‌کردن به پرچم کشور خویش را دیدند.

امام‌جمعه سرخه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت سالروز شهادت شهید صارمی که به همین مناسب روز خبرنگار نام‌گذاری شده است افزود: روز خبرنگار ازاین‌جهت مهم است که رسانه عنصر مهمی است و در سال‌های اخیر اثر آن صدچندان شده است.

وی همچنین تصریح کرد: کاروان آل الله بعد از شهادت اباعبدالله روایت عاشورا را به درست منعکس کردند. رسالت خبری حضرت زینب کار بسیار بزرگی بود و به‌خوبی به ثمر نشاند. در جمله‌ای که می‌گویند کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود همین‌جاست که اهمیت خبر، رسالت حضرت زینب(س) را نشان می‌دهد.

اشرف ادامه داد: جنگ رسانه‌ای در دنیا می‌بیند که رسانه‌های بزرگ در دست دشمنان ما است دشمن هم نسبت به جبهه‌های حق حضور نیروهای مقاومت سانسور دارد کشتار رژیم صهیونیستی در غزه را به صورتی جلو می‌دهد که رژیم صهیونیستی مورد ظلم واقع شده است .

وی خاطرنشان کرد: همچنین می‌بینیم که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبرنگاران زیادی که از کشورهای مختلف برای تهیه خبر حضور داشتند و آنها از نظر قانونی مصونیت دارند را به شهادت می‌رساند.

امام‌جمعه سرخه با اشاره به کم‌توجهی به قشر خبرنگار افزود: از خبرنگاران به‌صورت نمادین تقدیر می‌شود. ارزش‌گذاری واقعی مصونیت‌ها و حمایت‌هایی که باید برای آنها قرار داده شود متأسفانه در کشور ما دچار نقص است. انشا الله با رویکرد دولت جدید این عزیزان زحمت‌کش موردتوجه بیشتری قرار داده شوند.

اشرف با اشاره به اهمیت مراسم بزرگ اربعین حسینی و زیارت اباعبدالله که هیچ بدیل و جایگزینی ندارد افزود: فعالیت‌هایی که در اعتلا، عظمت و شکوه اربعین در چند سال اخیر انسجام و اقتدار قابل چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: زیارت مسلمانان از حرم سیدالشهدا و شرکت در پیاده‌روی اربعین حرکت پر مضمونی است. کمک‌کردن در اولویت ما است که این حرکت پر شور هر چه باشکوه‌تر اتفاق بیفتد. به هر صورتی می‌شود در این مراسم عظیم مشارکت داشت. چه به‌صورت کمک‌های مالی و یا به‌صورت زائر در پیاده‌روی اربعین حضور داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.