تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 0:42
کد خبر : 4169

امام‌جمعه سرخه:

شاخصه یادواره شهدا گرامی داشت یاد شهدا است

شاخصه یادواره شهدا گرامی داشت یاد شهدا است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی 《سرخه آنلاین》 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ مهدی اشرف در سومین یادواره شهدای جوین با اشاره به ماهیت یادواره‌های شهدا افزود: مهم‌ترین شاخصه یادواره‌های شهدا گرامی داشت یاد و خاطره شهدا است. وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری افزود: آن حضرت در محاصره و زندان‌های و مملو از جاسوس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی 《سرخه آنلاین》 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ مهدی اشرف در سومین یادواره شهدای جوین با اشاره به ماهیت یادواره‌های شهدا افزود: مهم‌ترین شاخصه یادواره‌های شهدا گرامی داشت یاد و خاطره شهدا است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری افزود: آن حضرت در محاصره و زندان‌های و مملو از جاسوس بودند و باید امام‌زمان متولد می‌شد مخفی و زنده بماند و مأموریت خودش را انجام دهد که کار بسیار دشوار و مجاهدانه‌ای بوده است .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف با اشاره به تقدیر از بیان گزاران حسینی و عوامل اجرای این اجتماع بزرگ مذهبی روستا گفت: قدرشناسی از محضر شما عزیزان و بزرگواران که جلسه‌ای در خورشان شهدا در این روستا برپا کرده‌اید.

وی افزود: و این هم معجزهٔ خدا و شهدا است که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند و اما چه انگیزه‌ای. چه نیرویی و چه حرکتی است که از طرف خداوند از راه دور همه را دور هم جمع می‌کند که این اسم افراد گفته شود که جزء اراده خداوند غرامت شهدا نخواهد بود.

امام‌جمعه سرخه با اشاره به اینکه در نظام هستی دو خط وجود دارد خط ظلمت و خط نور افزود: شیطان از نور به سمت ظلمت و خداوند متعال سعی دارد انسان از ظلمت به سمت نور و امید حرکت دهد.

اشرف با اشاره به بخشی از وصیت‌نامهٔ شهید یوسف جوینی اظهار داشت: روحانیت و امام را دوست بدارید و همواره گوش‌به‌فرمان امام باشید تا راه شهدا ادامه یابد، در نماز جماعت که مذهب شما و اسلام هست شرکت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.