تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 11:00
کد خبر : 4217

كارشناس مباحث دفاع مقدس

خداوند ظهور را به دست مردم ایران قرار داده

خداوند ظهور را به دست مردم ایران قرار داده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» حجت اسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان در یادواره شهدای لاسجرد با اشاره به اینکه دین اسلام دین جهاد و مبارزه است نه اختلاف اظهار داشت: مردم فلسطین در مقابله دشمن کار عظیمی انجام داده است که آمریکا صهیونیست و ناتو در مقابلش ناتوان و عاجز مانده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» حجت اسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان در یادواره شهدای لاسجرد با اشاره به اینکه دین اسلام دین جهاد و مبارزه است نه اختلاف اظهار داشت: مردم فلسطین در مقابله دشمن کار عظیمی انجام داده است که آمریکا صهیونیست و ناتو در مقابلش ناتوان و عاجز مانده این همان جهاد اسلامی است.

وی افزود: امام عسگری سختی شدید کشید و این مقابله با کفر امروز سراسر جغرافیای جهان را فراگرفته است.

حجت اسلام و المسلمین پناهیان با اشاره به انتخاب تعداد از افرادی در کابینه دولت جدید گفت: امروز متأسفانه شعار دولت شده وفاق اما کابینهٔ ایجادشدهٔ امروز افرادی در خود دارد که در بسیاری از بزنگاه‌ها مخالف اخلاق اسلامی بودند.

وی با اشاره به وقایع بعد از شهادت امام حسن عسگری اظهار داشت: از روز شهادت امام عسگری ما مورد غضب الهی هستیم چرا که پس از امام عسگری ما را از وجود امام محروم کرد تا روزی که در قرآن فرمود ما ایرانیان فان حزب‌الله هم الغالبون باشیم .

وی خاطرنشان کرد: خداوند ظهور را به دست مردم ایران قرار داده تا مردم ایران با آگاهی و زمینه‌سازی ظهور امام را فراهم سازند.

پناهیان به اشاره صحبت‌های یکی از سناتورهای آمریکایی اخیراً نقل کرد افزود: مشکل ما با ایران اسلامی بودن ایران است غزه و خان‌یونس بهانه است مشکل اصلی آنها با اسلام است آنها می‌دانند که این پرچم از دست ولی‌فقیه به دست امام معصوم می‌رسد.

وی افزود: راه جهاد امروز همان راه ائمه است و راهش و راهنمایش ولایت‌فقیه است و قطعاً این پرچم به دست امام می‌رسد.
اما متأسفانه امروز بعضی از جوانان انقلابی بر سر مسائل بی‌ارزش بحث و جدل می‌کنند که این متأسفانه مطلوب نیست جوانان انقلابی باید متعهد و صبور پای‌کار امام و ولایت باشند.

وی در پایان صحبت‌های خویش گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند اسلام و جهاد از بین برود؛ بلکه در دانشگاه‌ها و مراکز مهم و مراسلات سخنرانی‌های ضد اسلام کردند؛ اما موفق نشدند این همان جهاد و مقابلهٔ جوانان متعهد و انقلابی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.