تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 10:14
کد خبر : 4409

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

 برنامه هفته دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شود

 برنامه هفته دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شود

برنامه هفته دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شود مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان اجرا می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان

برنامه هفته دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در دفاع مقدس جزو استان‌های پیشتاز بوده است.

وی افزود: هم نیروهای زمینی و هم گردان‌های معروف کربلا، قمربنی هاشم، سجاد، موسی بن جعفر و تیپ قائم استان سمنان در بیشتر استان‌های کشور شناخته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به نقش و حضور فعال آحاد و اقشار مختلف مردم این استان در دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از انقلاب و نظام گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به استان سمنان در سال ۱۳۸۵ به افتخارآفرینی این استان اشاره کرده و فرمودند این استان در زمینه‌های مختلف پیشتاز و پیشگام بوده است.

مطهری با اشاره به حضور ۴۰ هزار رزمنده این استان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: استان سمنان از حیث تعداد جانبازان و شهدا جزو سه استان برتر کشور به نسبت جمعیت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان در دوران دفاع مقدس خوش درخشید، تصریح کرد: شهدا، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌هایشان در دفاع مقدس کم نگذاشتند و بهترین‌هایشان را برای دفاع به میدان آوردند.

وی اظهار کرد: با وجود حضور فعال و موفقیت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و مردم این استان در جنگ و پشتیبانی از رزمندگان و … اما آن‌طور که باید و شاید در حوزه جمع‌آوری آثار و نشر آنها کار نشده است و این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد و همه در این زمینه اعم از یادگاران آن دوران و مسؤولان شهری و استانی مسؤول هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه باید از دفاع مقدس الگو و الهام بگیریم، گفت: ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی به مناسبت هفته دفاع مقدس همچون سال‌های گذشته تهیه و تدارک دیده شده است.

مطهری گفت: از جمله برنامه‌های این هفته برگزاری پنجمین مراسم تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در روز چهارم مهرماه است که این مراسم در حسینیه امام خمینی (ره) و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب رأس ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در گستره استانی نیز در روز چهارم مهرماه به‌منظور تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در حسینیه شهدای بسیج سپاه ناحیه سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عنوان کرد: ۵۰ عنوان برنامه شاخص در سراسر استان سمنان با اجرای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه تهیه و تدارک دیده شده است که در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.