تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 7:13
کد خبر : 4499

فرماندار شهرستان سرخه

گرامیداشت هفته وحدت، پیام تبریکی صادر کرد.

گرامیداشت هفته وحدت، پیام تبریکی صادر کرد.

#پیام_تبریک حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید.                              

#پیام_تبریک

حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا

همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید.
                                                                      قرآن کریم- سوره آل عمران ، آیه ۱۰۳ 

هفته مبارک وحدت، یادگار هوشمندانه و ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فصل‌ الخطاب و حجتی است که با انوار درخشان خود، هم روشنگر و راهنمای مسیر مسلمانان جهان است و هم بر چهره کریه دشمنان کینه‌ توز و قسم خورده دین مبین اسلام راه می‌بندد.

وحدت، نقطه عطف همدلی‌ها و همزبانی‌ها میان برادران دینی و یاران پاک و باصفایی است که در عصر اسلام‌ ستیزی حاضر دست در دست یکدیگر تا فتح قله‌های رفیع انسانیت و سعادت بشری و  پاک کردن زمین از لوث وجود نامردمان و ددمنشان، دست از یاری  یکدیگر برنداشته و در این راه شجاعانه تا پای جان ایستادگی می‌نمایند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت،پیام‌آور عزت، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و پرچمدار ولایت علوی، صادق آل محمد(ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمانهای نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان شهرستان سرخه، امید آن دارم  تمامی مسلمانان جهان در سایه الطاف الهی و با توسل به وحدت کلمه و اتحاد و همبستگی در تمامی عرصه‌های زندگی با عزت و افتخار، سربلند و پر غرور بوده و پیروان دین صلح و دوستی  اسلام، در کنار  پیروان سایر ادیان توحیدی ، جهانیان را به سوی دنیایی  سرشار  از آزادگی ، صلح و دوستی و انسانیت فرا خوانند.

حجت اله کرمانی
فرماندار شهرستان سرخه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.