تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 12:00
کد خبر : 4568

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت:

معلمان دانش‌آموزان را از فضای دوجانبه مجازی آگاه کنند

معلمان دانش‌آموزان را از فضای دوجانبه مجازی آگاه کنند

گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و قدردانی از همراهی نماینده ولی فقیه استان، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، ماه مهر، ماه تعلیم و دانش‌آموزی را تبریک گفت

گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و قدردانی از همراهی نماینده ولی فقیه استان، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، ماه مهر، ماه تعلیم و دانش‌آموزی را تبریک گفت و اظهار کرد: دانش‌آموز برای ما خط مقدم است.

وی افزود: تربیت نسلی فرهیخته، قرآنی، ارزشی، مؤمن، متعهد و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف اصلی فعالان حوزه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان حضور اولیای دانش‌آموزان را به‌عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت در جمع دانش‌آموزان شایسته تقدیر دانست و افزود: هیچ تفاوتی بین مدارس دولتی و غیر دولتی نیست و رویکرد اصلی اجرایی‌سازی اهداف سند تحول بنیادین بر مبنای ساحت‌های شش‌گانه تربیتی و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

وزیری بیان کرد: امیدواریم که شاهد ارتقای تمامی شاخص‌های کیفی آموزش و پرورش باشیم و دانش‌آموز، معلم، اولیا و مدرسه برای ما بسیار مهم هستند.

وی ادامه داد: در دنیا ۲ روز بهار می‌شود، روزی که بیاموزی و دیگر روزی که بیاموزانی و معتقدیم که مدرسه نهاد راهبردی و یادگیرنده است و باید دانش‌آموزان را در مدرسه صالح پرورش دهیم و با استعانت به قرآن و نماز، آنها را به حیات طیبه رسانیم؛ چراکه شهدا نیز با استعانت به این ۲ شاخصه به مقام قرب الهی رسیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تأکید کرد: معلم جبران‌کننده تمام نداشته‌های دانش‌آموزان است و هر تصویری که از آینده تجسم و متصور شویم، تنها به دست معلمان اتفاق می‌افتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.