تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 12:07
کد خبر : 4581

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه

کارگروه احصای نیازهای وقفی در مهدی‌شهر ایجاد می‌شود

کارگروه احصای نیازهای وقفی در مهدی‌شهر ایجاد می‌شود

گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، بهنام مطلبی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر گفت: وقف یکی از سنت‌های نیکو در دین اسلام در جهت رفع فاصله طبقاتی در جامعه است که آثار و برکات آن تا روز قیامت در پرونده اعمال واقفان ثبت می‌شود.   وی اظهار کرد: وقف احسانی ماندگار و بدون

گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، بهنام مطلبی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر گفت: وقف یکی از سنت‌های نیکو در دین اسلام در جهت رفع فاصله طبقاتی در جامعه است که آثار و برکات آن تا روز قیامت در پرونده اعمال واقفان ثبت می‌شود.

 

وی اظهار کرد: وقف احسانی ماندگار و بدون منت است که در اعصار مختلف توسط انسان‌های نیک‌اندیش جامعه برای رفع برخی از نیازهای جامعه بخشی از اموال خویش را وقف کردند.

️رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر، به‌روزرسانی اجارات موقوفات در کنار افزایش بهره‌وری موقوفات از طریق سرمایه‌گذاری در موقوفات دارای ظرفیت است.

️مطلبی با اشاره به خدمات اجتماعی فراوانی که سنت حسنه وقف به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌کند، بیان کرد: با بررسی نیات موقوفات مختلف متوجه می‌شویم واقفان در دوره‌های مختلف، با تیزبینی نیازهای جامعه را احصا کرده و نیت موقوفه خود را بر آن اساس تعیین کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی کارگروهی در شهرستان مهدی‌شهر ایجاد خواهیم کرد تا ضمن بررسی دقیق، نیازهای روز شهرستان را احصا کنیم تا هنگام مراجعه خیران برای وقف اموالشان، بر آن اساس مشاوره لازم به آنها ارائه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.