تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 12:09
کد خبر : 4585

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

مقاومت فلسطین الگوی مقاومت جهانی است

مقاومت فلسطین الگوی مقاومت جهانی است

مقاومت فلسطین الگوی مقاومت جهانی است فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان مقاومت مردم مظلوم فلسطین را الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان دانست. به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام

مقاومت فلسطین الگوی مقاومت جهانی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان مقاومت مردم مظلوم فلسطین را الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام استان، به هم‌زمانی این هفته با میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اشاره کرد.

وی مقاومت مردم مظلوم فلسطین را الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان دانست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این پیام با تأکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.

شوقانی ادامه داد: امروز نیز مقاومت مردم فلسطین برابر رژیم اشغالگر قدس، ادامه همان راه و ادامه همان آرمان است.

وی افزود: در این هفته پربرکت، یاد و خاطره بیش از سه هزار شهید والامقام استان سمنان را گرامی می‌داریم؛ شهدای ما الگوهای بی‌بدیل ایثار و شهادت هستند و وظیفه ما است که راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به اهمیت وحدت و انسجام در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در هفته وحدت، همه مسلمانان باید با اتحاد و همدلی برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.

شوقانی ادامه داد: صبر و استقامت برگرفته از ایمان مردم فلسطین نشان داد که با وحدت و همدلی می‌توان برابر هر دشمنی ایستادگی کرد.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.