تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:20
کد خبر : 5090

فرمانده انتظامی شاهرود

حوادث ترافیکی از مهم‌ترین معضلات تهدید سلامت عمومی

حوادث ترافیکی از مهم‌ترین معضلات تهدید سلامت عمومی

وی افزود: رفتار این گروه به طور پیوسته تحت تأثیر رفتار‌های اجتماعی سایر افراد به‌خصوص همسالان است، زیرا رفتار این گروه‌های سنی بیشتر برحسب احساس رقم می‌خورد تا منطق.کاظمینی خاطرنشان کرد: اما باید بدانیم رفتار‌های ایمن و یا ناایمن سهم زیادی در گرایش سایر افراد به تکرار همان رفتار دارد و پس با کنترل هیجانات

وی افزود: رفتار این گروه به طور پیوسته تحت تأثیر رفتار‌های اجتماعی سایر افراد به‌خصوص همسالان است، زیرا رفتار این گروه‌های سنی بیشتر برحسب احساس رقم می‌خورد تا منطق.
کاظمینی خاطرنشان کرد: اما باید بدانیم رفتار‌های ایمن و یا ناایمن سهم زیادی در گرایش سایر افراد به تکرار همان رفتار دارد و پس با کنترل هیجانات می‌توان هر فرد رفتار خود را اصلاح کند تا به اصلاح کل جامعه امیدوار بود.
وی در خصوص مهارت نه گفتن در موارد خطر، کنترل رفتار و هیجانات، مدیریت خشم، رقابت سالم، نظریه انتخاب، تصحیح رفتار سبک زندگی ایمن و. آموزش‌هایی برای حضار ارائه کرد.
مهدی میرزایی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این همایش ضمن قدردانی از حضور مدعوین و ارج‌نهادن به این دغدغه مهم گفت: این همایش که با شعار «فقط با هم برای کاهش حوادث ترافیکی» و مقارن با هفته فراجا برگزار شد، با هدف ایجاد آمادگی و ارائه راهکار در راستای کاهش وقوع سوانح و حوادث ترافیکی تشکیل شده است که امیدواریم با تشریک‌مساعی تمامی مدیران، رابطین و همشهریان بتوانیم سهم خود را به‌عنوان یکی از سازمان‌های سلامت‌محور در کاهش نرخ حوادث ترافیکی ایفا کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.