تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:57
کد خبر : 5096

استاندار سمنان

رسیدگی به دغدغه‌های روستائیان و عشایر سمنان در اولویت است

رسیدگی به دغدغه‌های روستائیان و عشایر سمنان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعداز ظهر امروز در نشست با منتخب رؤسای شورای اسلامی بخش و عشایر استان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان، ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی روستا و عشایر به روستائیان گران‌قدر و عشایر غیور و توانمند، اظهار کرد: افراد روستایی و عشایر، انسان‌های صادق، وفادار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعداز ظهر امروز در نشست با منتخب رؤسای شورای اسلامی بخش و عشایر استان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان، ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی روستا و عشایر به روستائیان گران‌قدر و عشایر غیور و توانمند، اظهار کرد: افراد روستایی و عشایر، انسان‌های صادق، وفادار و یار و همراه نظام و انقلاب اسلامی، متدین، تلاشگر و زحمتکش و از قشر تولیدکننده کشور هستند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش و اقدام برای رفع مسائل و مشکلات و موارد پیش روی عشایر و روستائیان، باعث افتخار و امری حائز اهمیت است.
استاندار سمنان بیان کرد: از تعداد ۵۴ روستایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شدند، بالغ‌بر ۲۴ روستا به آب شُرب پایدار دست یافتند که در تلاش هستیم برای مابقی روستاها نیز این اقدام به ثمر بنشیند.
وی تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم تا روستاهای ما از خوش‌نشینی دور شده و به پایگاه‌های تولید پول و ثروت، فرصت‌های شغلی و انواع محصولات مختلف تبدیل شود.
استاندار سمنان گفت: توجه به روستاها و همچنین فراهم کردن زمینه اشتغال، باعث جلوگیری از مهاجرت، خالی از سکنه شدن روستاها، حاشیه‌نشینی در شهرها و تقویت اقتصاد روستا و سایر موارد از این دست خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.