تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 16:08
کد خبر : 5321

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی

افزایش ۶ برابری ظرفیت آبی شهرک صنعتی گرمسار

افزایش ۶ برابری ظرفیت آبی شهرک صنعتی گرمسار

افزایش ۶ برابری ظرفیت آبی شهرک صنعتی گرمسارمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به افزایش ۶ برابری ظرفیت آبی شهرک صنعتی گرمسار، گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب از حبله‌رود به این شهرک صنعتی آغاز شد.محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره

افزایش ۶ برابری ظرفیت آبی شهرک صنعتی گرمسار
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به افزایش ۶ برابری ظرفیت آبی شهرک صنعتی گرمسار، گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب از حبله‌رود به این شهرک صنعتی آغاز شد.
محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به افزایش ۶ برابری ظرفیت آبی شهرک صنعتی گرمسار، گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب از حبله‌رود به این شهرک صنعتی آغاز شده است.
وی افزود: با تخصیص ۱۲۵ لیتر بر ثانیه آب حبله‌رود به شهرک صنعتی گرمسار، ظرفیت آبی این شهرک از ۲۵ لیتر بر ثانیه به ۱۵۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب از حبله‌رود به شهرک صنعتی گرمسار و احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی زمینی و ۲۵۰ مترمکعبی هوایی آغاز شده است.
باقری تصریح کرد: طول خط انتقال آب حبله‌رود به شهرک‌ صنعتی گرمسار ۱۴ کیلومتر و مدت‌زمان اجرای پروژه ۱۸ ماه است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای پروژه خط انتقال آب از حبله‌رود به شهرک‌ صنعتی گرمسار حدود ۷۳۰ میلیارد تومان است و از منابع داخلی شرکت تأمین می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.