تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:24
کد خبر : 5386

افتتاح

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی دو‌منظوره در میامی

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی دو‌منظوره در میامی

گزارش خبرگزاری فارس از میامی، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شوای اسلامی، مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی دو‌منظوره (مجتمع و تیر پارک) درجه یک تهران_مشهد در شهرستان میامی افتتاح و بازگشایی شد.سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: طی سه سال

گزارش خبرگزاری فارس از میامی، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شوای اسلامی، مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی دو‌منظوره (مجتمع و تیر پارک) درجه یک تهران_مشهد در شهرستان میامی افتتاح و بازگشایی شد.
سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: طی سه سال گذشته بالغ بر ۱۱ مجتمع بین‌راهی در استان سمنان راه‌اندازی شده است.
وی گفت: مجتمع‌های رفاهی و خدماتی باید با اولویت رفاه، آسایش و خدمت‌رسانی به مسافران فعالیت کنند.
استاندار سمنان به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: بسته‌های حمایتی به سرمایه‌گذاران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اعطا خواهد شد.
هاشمی به اهمیت وجود این مجتمع‌ها در مسیر تردد مسافران اشاره کرد و افزود: ماندگاری و رفع خستگی مسافران، موجب کاهش تصادفات خواهد شد.
وی بیان کرد: بیشترین تصادفات استان سمنان مربوط به واژگونی وسائط نقلیه است که این امر از خستگی رانندگان حکایت دارد.
استاندار سمنان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در موفقیت و توسعه مجتمع‌های خدماتی، رفاهی مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.
هاشمی ضمن قدردانی از سرمایه‌گذار این مجتمع گفت: ایجاد اشتغال و تولید ثروت و انجام مسؤولیت اجتماعی از جمله اقدامات ارزشمند سرمایه‌گذاران و خیران ارجمند است.
احمد عجم، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: این مجموعه مفید که سال‌ها به حال خود رها شده بود، توسط سرمایه‌گذار احیا شده و مجدداً در خدمت زائران امام هشتم(ع) قرار گرفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.