تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:25
کد خبر : 5389

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان

تصادف زنجیره‌ای در جاده سمنان_فیروزکوه با ۱ مصدوم و ۲ فوتی

تصادف زنجیره‌ای در جاده سمنان_فیروزکوه با ۱ مصدوم و ۲ فوتی

حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۰ امروز، شنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی پراید، تارا و تریلر در جاده سمنان به فیروزکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.وی افزود: بلافاصله تیم واکنش

حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۰ امروز، شنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی پراید، تارا و تریلر در جاده سمنان به فیروزکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله تیم واکنش سریع هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد، این حادثه یک مصدوم و ۲ جان‌باخته دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: نجاتگران هلال‌احمر اقدامات و کمک‌های اولیه و رهاسازی فرد جان‌باخته را انجام دادند.
درخشان خاطرنشان کرد: همچنین نجاتگران مصدوم این سانحه رانندگی را با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ برای ادامه روند درمان به مرکز‌ درمانی منتقل کردند و جان‌باختگان را نیز به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.