تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 12:07
کد خبر : 5449

رئیس اداره فرنگ و ارشاد اسلامی سرخه:

مسابقه ادبی «روایت سرخ» برگزار می‌شود

مسابقه ادبی «روایت سرخ» برگزار می‌شود

علی فیض در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین»؛ با اشاره به برگزاری مسابقه ادبی «روایت سرخ» گفت: این مسابقه حول محور شخصیتی و زندگی شهید شاخص استان سمنان شهید استاد «عباسعلی فیض» با همکاری و هم‌فکری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان سرخه در حال برگزاری است. رئیس اداره فرنگ و ارشاد اسلامی

علی فیض در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین»؛ با اشاره به برگزاری مسابقه ادبی «روایت سرخ» گفت: این مسابقه حول محور شخصیتی و زندگی شهید شاخص استان سمنان شهید استاد «عباسعلی فیض» با همکاری و هم‌فکری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان سرخه در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرنگ و ارشاد اسلامی سرخه با اشاره به برگزاری این مسابقه برای اولین‌بار در سطح شهرستان سرخه افزود: در سال‌های گذشته از این دست مسابقات چه در رشته خاطره‌گویی و متن ادبی برگزار شده است؛ ولی مسابقه ادبی با محوریت شهید شاخص استان برای اولین‌بار است که در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فیض با اشاره به محور قراردادن دانش‌آموزان در این مسابقه ادبی افزود: این مسابقه ادبی در دو گروه سنی برگزار می‌شود که یک گروه دانش‌آموزی و گروه دیگر در رده سنی بزرگسالان هستند.

این مقام مسئول افزود: این جشنواره در قالب‌های شعر، داستان کوتاه، عکس‌نوشته، قطعه ادبی و بازنویسی خاطره در حال برگزاری است و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این فراخوان تا ۲۰ آبان‌ماه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه با اشاره به کارگروه ادبی بررسی داوران آثار این فراخوان ابراز داشت: در این مسابقه سعی شده است تمامی داوران برای آثار ارسالی از نیروها و اساتید بومی شهرستان باشند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه در سال‌های آینده افزود: امید است با توکل به خداوند و با همکاری ادارات شهرستان هر ساله شاهد برگزاری این‌ چنین مسابقات ادبی در سطح شهرستان سرخه باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: این مسابقات ادبی باعث اشتیاق و زنده نگه‌داشتن هرچه بیش‌تر یاد و نام شهدا در دل و اذهان عمومی مردم می‌شود.

فیض با اشاره به چگونگی برگزاری اختتامیه این فراخوان ادبی افزود: با توجه به تعداد ثبت‌نامی‌ها و بعد از اتمام کار کارگروه داوری در خصوص تاریخ و چگونگی برگزاری اختتامیه مسابقه تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.