تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 7:59
کد خبر : 623

مسافران نوروزی

آمادگی دستگاه‌های سرخه برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی

آمادگی دستگاه‌های سرخه برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی

معاون فرماندار شهرستان سرخه بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳ تأکید کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، رضا حسنی، معاون فرماندار شهرستان سرخه بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به اینکه افزایش سطح کیفی و رضایتمندی زائران

معاون فرماندار شهرستان سرخه بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳ تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، رضا حسنی، معاون فرماندار شهرستان سرخه بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به اینکه افزایش سطح کیفی و رضایتمندی زائران و مسافران در سفر به شهرستان سرخه در دستور کار است، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های مختلف در جهت افزایش مدت ماندگاری مسافر و جلب رضایتشان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان آمادگی کامل داشته باشند.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم برای رفاه حال مسافران در شهرستان سرخه ارائه خدمات مطلوب است.
معاون فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه باید اسکان اضطراری مسافران در شهرستان سرخه پیش‌بینی شود، گفت: همه دستگاه‌های عضو این ستاد به‌ویژه آموزش‌وپرورش باید پایگاه‌های اسکان اضطراری خود برای ایام نوروز را آماده کنند.
حسنی همکاری و همیاری بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی را در ایام نوروز ۱۴۰۳ لازم دانست و افزود: احصای ظرفیت‌های بخش خصوصی برای مساعدت در امر خدمات سفر نوروز در حوزه‌های به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین، اجرای کمپین ۳۰-۶۰، تهیه تعرفه وصول هزینه حمل با جرثقیل در محورهای مواصلاتی و … توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه نیز گفت: استقرار راهنمایان گردشگری نوروزی و نیروهای سازمان جوانان هلال‌احمر امری مطلوب برای خدمات‌دهی به مسافران و زائران در شهرستان سرخه است که در خصوص آن باید برنامه‌ریزی شود.
حسن عربی گفت: نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و رستوران‌ها با هدف افزایش رضایتمندی و ماندگاری مسافران در شهرستان سرخه به‌صورت مستمر انجام می‌شود و باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و مردمی برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران و مسافران استفاده شود.
وی افزود: نظارت برای افزایش کیفیت خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری به مسافران و زائران، همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان، نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و کاهش آن از اولویت‌های ستاد خدمات_سفر به مسافران و زائران در نوروز ۱۴۰۳ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.