تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 12:54
کد خبر : 856

ساعات کار دستگاه های اداری

ساعت آغاز فعالیت دستگاههای اجرایی و مراکز آموزشی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

ساعت آغاز فعالیت دستگاههای اجرایی و مراکز آموزشی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: در طی ماه مبارک رمضان ادارات و سازمانهای دولتی استان با یک ساعت تاخیر در شروع و پایان ، فعالیت خواهند نمود. به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، ابوذر عرفانی با اعلام این خبر گفت : با توجه به آغاز

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: در طی ماه مبارک رمضان ادارات و سازمانهای دولتی استان با یک ساعت تاخیر در شروع و پایان ، فعالیت خواهند نمود.

به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، ابوذر عرفانی با اعلام این خبر گفت : با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و به منظور بهره‌مندی کارکنان از فضائل و برکات این ماه پر خیر و برکت، ساعت کار ادارات در سطح استان از روز سه‌شنبه بیست و دوم اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان (به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسانی، آموزشی و بهداشتی و …) با یک ساعت تأخیر در شروع و پایان تعیین می‌شود.

عرفانی با اشاره به اینکه در طی ماه مبارک رمضان ،‌ تمامی مراکز آموزشی و مدارس نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند نمود ، گفت : فعالیت رسمی ادارات ، سازمانها ، ارگانها و مراکز آموزشی استان در روزهای بعد از شب‌های مقدس قدر نیز ساعت ۹ صبح می باشد .

@ap_semnan

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.