تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 15:35
کد خبر : 808

آیین افتتاح دادگستری شهرستان

آیین افتتاح دادگستری شهرستان

👤حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه: 🔸 ما کارگزاران نظام اگر حتی ۵۰ درصد توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را عمل کنیم، مشکلات این حوزه پایان می‌یابد. 🔸 ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه  قضاییه برقرار بوده و کار آن پیگیری و رفع مشکلات فعالان اقتصادی

آیین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه و مهندس هاشمی، استاندار سمنان/ سالن اجتماعات فرهنگسرای باران سرخه

🔸 در این برنامه رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار و امام جمعه موقت سرخه، جمعی از مدیران استان و شهرستان سرخه و آحاد اقشار مردم این شهرستان نیز حضور دارند.

👤حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه:

🔸 ما کارگزاران نظام اگر حتی ۵۰ درصد توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را عمل کنیم، مشکلات این حوزه پایان می‌یابد.

🔸 ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه  قضاییه برقرار بوده و کار آن پیگیری و رفع مشکلات فعالان اقتصادی مرتبط با بخش قضایی است که تا امروز اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

🔸 پیشنهاد می‌کنم تا مسائل و موارد مطرح شده در این نشست به صورت رسمی به ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی کشور منعکس و دستورات لازم صادر شود‌.

🔸 قوه قضاییه به صورت جهشی در صدد است تا از فعالان اقتصادی حمایت کند و ریاست قوه همواره بر این تاکید دارد اگر تخلفی نیز اتفاق افتاد، رسیدگی قضایی انجام و مدیریت صورت گیرد اما واحد تولیدی تعطیل نشود.

🔸 در سند تحول و تعالی قوه قضاییه حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است و از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

🔸 الحمدالله مردم استان سمنان از استاندار بسیار خوبی بهره مند هستند که با شما صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی همراه است، مشکلات خود را بیان کنید، قطعا پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

🔸 ارتباط و تعامل بسیار خوبی مابین قوه قضاییه با دولت سیزدهم وجود دارد، لذا مسائل و مباحث شما تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.