رئیسجمهور
سفر پزشکیان به پاکستان آغاز شد

رئیسجمهور کشورمان در صدر هیئتی عالیرتبه برای دیدار با مقامات پاکستان و بررسی راههای توسعه همکاریهای دوجانبه عازم اسلامآباد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرخه آنلاین، مسعود پزشکیان رئیسجمهور کشورمان بهمنظور انجام سفری یکروزه و دیدار و گفتوگو با مقامات ارشد پاکستان، تهران را به مقصد اسلامآباد ترک کرد.
بررسی همکاریهای دوجانبه ایران و پاکستان
رئیسجمهور در جریان این سفر، در دیدارهای جداگانه با مقامات پاکستانی درباره مهمترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور و راههای گسترش روابط دوجانبه گفتوگو خواهد کرد.
بررسی آخرین تحولات منطقهای، روند مذاکرات اخیر و توسعه همکاریها در حوزههای سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و منطقهای از مهمترین محورهای رایزنیهای پزشکیان با مسئولان پاکستان خواهد بود.
سفر در چارچوب توسعه روابط همسایگی
این سفر در راستای سیاست جمهوری اسلامی ایران برای تقویت روابط با کشورهای همسایه و تحکیم همکاریهای مشترک میان تهران و اسلامآباد انجام میشود.
رئیسجمهور را در این سفر وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی همراهی میکنند.
پایان خبر/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰